pimpim

pimpim

pimpim

طبقه بندی موضوعی

دکوراسیون داخلی

پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۴۰ ق.ظ

تفاوت عمده و اساسی گروه معماری و دکوراسیون داخلی مهیا دکور با سایر مجموعه ها در این است که کادر فنی و نیروهای مختصصمان همگی علاوه بر دانش آموخته بودن در بهترین موسسات فنی و آموزش عالی کشور در بخش اجرایی نیز کارآزموده و با تجربه هستند و مبانی را صرفا تئوریک فرا نگرفته اند.

گروه معماری و دکوراسیون داخلی مهیا دکور پیشرو در ارائه خدمات

مشاوره،بازدید،طراحی،نظارت و اجرا

دکوراسیون (Decoration) در لغت فارسی به معنای چیدن، آراستن و مرتب کردن است. تعریف دکوراسیون داخلی در واقع به طرز چیدن و انتخاب مناسب اسباب و وسایل داخلی خانه، اتاق‌ها، آشپزخانه، اتاق پذیرایی، حمام و دستشویی مربوط می‌شود.

امروزه با پیشرفت در زمینه‌های مختلف دکوراسیون داخلی تنها برای خانه‌های مسکونی مورد توجه نیست و برای زیباسازی و کاربردی شدن مغازه‌ها، دفاتر کاری، کارخانه‌ها، فروشگاه‌ها، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، ایستگاه‌های مترو، اتوبوس و… نیز به کار گرفته می‌شود.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل

هماهنگ سازی اجزای داخلی منزل برای بهبود زیبایی و دلنشین شدن فضای خانه و همچنین بهینه سازی فضا به صورت هنرمندانه را طراحی دکوراسیون داخلی منزل می‌توان تعریف کرد. البته در این فرایند، هماهنگی بین رنگ ها و اجزای داخلی و اثاثیه منزل، جلوه‌دهی این اجزا را شکیل‌تر و هماهنگ‌تر به نمایش خواهد گذاشت که مهیا دکور در این زمینه کمک شایانی خواهد کرد.

 

دکوراسیون داخلی امروزه یک دانش محسوب می‌شود. استفاده از این دانش در هر مکانی متفاوت است و به منظور خاصی صورت می‌پذیرد. موارد زیر از جمله دلایلی هستند که برای محیط‌های مختلف باید در نظر داشت:

فروشگاه‌ها و مغازه‌ها: جذب مشتری بیشتر و مورد توجه قرار گرفتن
محیط های اداری: ایجاد فضایی امن برای کار کردن و احساس راحت بودن
بیمارستان‌ها: کاربری بودن محیط، ایجاد محیطی آرام تا بیمار و کادر درمانی احساس همدلی و همراهی داشته باشند
خانه‌ها و آپارتمان‌های مسکونی: ایجاد فضایی که باعث راحتی کاربری شود و همچنین گرمی و آرامش را به همراه داشته باشد
فضاهای عمومی مانند ایستگاه‌های اتوبوس، مترو و حتی برای فضاهایی مانند کابین خودروها: برای کاربردی کردن و رفع نیازهای عموم افراد. فرایند طراحی دکوراسیون منزل مانند هر فرایند هنری دیگر، دارای نکات و ریزه کاری‌ های خاصی است که با رعایت اصول تزئین، می توان تغییراتی فوق العاده را به وسیله آن ایجاد نمود.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۳
peyman behvand

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی