pimpim

pimpim

pimpim

طبقه بندی موضوعی

بازسازی ساختمان

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۵۱ ق.ظ

میخواهیم در مورد بازسازی ساختمان و فضاها و همچنین تزیینات داخلی صحبت کنیم و شما را با تعاریف و مفاهیم آن آشنا کنیم و اساساً اینکه چرا اصلا به بازسازی و زیباسازی فضاها و محیط های داخلی منازل، محل کار و یا هر مکان دیگر نیازمندیم. برای شروع این گفتار باید به این نکته اشاره کرد که ساختمانها نیز همانند هر موجود یا شیئی دیگر که عمر مفیدی دارد دارای دوره و عمری مفید میباشند و نیازمند نگهداری،رسیدگی و مراقبتهای دوره ای بوده تا هر چه بیشتر از فرسایش و افت کیفی آنها کاسته و به عمر مفیدشان بیافزاییم تا در نهایت بتوانیم در طول سالها بیشترین بهره را از آنها ببریم و متحمل آسیبها جدی و هزینه های اضافه نشویم.

یکی دیگر از عواملی که ما را نیازمند ایجاد بازسازی ساختمان و نوسازیها میکند پیشرفت صنعت ساختمان و تولیدات مصالح و متریال جدید میباشد که با توجه به سبکهای جدید معماری و کاربری نوین فضاها برای اینکه از این قافله عقب نمانیم و بتوانیم خود و محل زندگیمان را به روز و زیبا نگهداریم ناگزیر نیازمند ایجاد این تغییرات خواهیم بود.

 

از طرفی دیگر به دلیل مسائل مالی،بالا بودن تورم،دریافت مجوزهای لازم جهت ساخت و ساز و همچنین وقتگیر بودن عملیات ساختمان سازی نمیتوان هر بار در دوره ای کوتاه اقدام به ساخت ابنیه جدید و یا حتی تعویض محل کنونی زندگی کرد، لذا به دلیل همین محدودیتها(مالی،زمانی و …) میتوان با کمی فراست و حسابگری به اهمیت و کاربردی بودن امر بازسازی و نوسازی فضاها پی برد.

همانطورکه در بخشهای مختلف بالا توضیح دادیم کار بازسازی و تغییر دکوراسیون داخلی و نوسازی آنها در نهایت باعث صرفه جویی در وقت و هزینه هایمان خواهد شد و زیبایی و عمر طولانیتری برای خانه ها یا محل کارمان به ارمغان خواهد آورد. تا به اینجا چند دلیل مهم،منطقی و عقلانی را در مورد اینکه چرا اساسا باید خانمهایمان(یا هر مکان دیگری که در طی روز ساعتها در آن فعالیت داریم) را بازسازی کنیم با هم مرور کردیم

اکنون به بازه و میزان گسترش این مبحث خواهیم پرداخت :

بازه و میزان گسترش موضوع تغییرات،بازسازی،نوسازی و دکوراسیون داخلی طیف وسیعی از عملیات ساختمانی را شامل میشود که از رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان شروع شده و به اساسی ترین تغییرات در پلان و نقشه ی اولیه ی ساختمان و گاه حتی تغییر کاربری آن ختم میشود.

لذا به جهت اطلاع از اینکه شما به چه میزان نیازمند انجام این بازسازی ها و اعمال تغییرات در فضاهای مورد نیازتان هستید کافیست با گروه معماری و دکوراسیون داخلی مهیا دکور تماس گرفته و از خدمات بازدید و مشاوره ی ما بهره مند شوید تا ضمن ارائه ی بهترین و جامع ترین پیشنهادها گزینه های مختلفی را با توجه به نوع سلیقه،میزان بودجه و محدودیت زمانیتان به شما معرفی کرده و از مشاوره تا اجرای کامل پروژه به همراه مدیریت و نظارت مستقیم با افتخار در کنارتان باشیم.

 

دکوراسیون های مدرن و دکوراسیون کلاسیک از آن دسته ای هستند که در بازسازی ساختمان منازل و نقاشی ساختمان و همچنین بناهایی با کاربری عمومی مورد استفاده قرار میگیرد. در ساختمان های با کاربری عمومی حتما از دکوراسیون داخلی مدرن استفاده میشود و تعداد کمتری ساختمانی را میتوان پیدا کرد که از دکوراسیون کلاسیک بهره برده باشد. دلیل اصلی این مورد نیز کاربری عمومی این شاخه از ساختمان ها میباشد. روند بازسازی ساختمان نیز همانند هر عملیات ساختمانی فرآیندی دارد از جمله : کسب مجوزها ، تخریب ساختمان، افزودن فضاها با توجه به درخواست کافرما و ساختمان ، گچ کاری و نصب سقف کاذب، نور پردازی ساختمان ، کف سازی، رنگ آمیزی دیوار ها و سقف ها و مابقی موارد…

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۰
peyman behvand

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی